AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

środa, 2 stycznia 2013

zdrowe i dobre ;)

Często zastanawiałam się jaką sałatkę można zrobić na jakieś imprezy... a że teraz sezon karnawału pomyślałam, że i Wy chcielibyście coś szybkiego, dobrego i zdrowego ;)

Od kilku miesięcy moją ulubioną sałatką jest.... sałata ;) Niby nic a idzie jak świeże bułeczki :D
Osobiście wolę ja w wersji szybkiej i "ubogiej"
Do wykonania tej użyłam:
*mix sałat ( w BIEDRONCE czy w TESCO ą już gotowe do użycia)
*oliwki zielone z papryką
*mozzarella z wody ( najlepiej dwa opakowania)
*sos do sałat
* bio pomidory suszone od firmy Royal Brand
 Pomidorki te nadały wyrazistego smaku, jednak, aby w sałatce z sosami na bazie wody i oliwy każdemu smakowały musiałam je bardzo drobno pokruszyć. Osobiści mi przypadły do gustu również na sucho ;)

NA sylwestra gdy nie miałam gotowego sosu użyłam mieszanki przypraw Royal Brand " Pesto Peperoncio".
Żeby sos był dobry dodałam tylko troszkę oleju i wody (2:1) i połowę opakowania :) Powiem , że bardzo polecam i nie trzeba już uzywać soli a zawiera tylko naturalne składniki ;)


a co do sałaty...w sumie wszystko, np.ja jak mam więcej czau robię jeszcze grzanki. Można do niej dodawać co tylko chcemy i będzie dobra ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz