AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

środa, 27 czerwca 2012

aptecznie


Ostatnio bolało mnie dość mocno gardło, bojąc się, że coś się z tego rozwinie poszłąm do apteki po tantum verde, niestety nie było, lecz miła pani farmaceutka poleciła mi polski zamiennik UNIBEN. Na początku podeszłam do tego dość sceptycznie , ale cóż zrobić podratować się trzeba i pierwsza niespodzianka przy kasie. Cena, zamiennik jest dużo tańszy i kosztuje ok 13 zł. Kolejna niespodzianka czekała mnie przy pierwszym użyciu, jest równie skuteczny co Tantum Verde, i ma całkiem przyjemny smak :) niestety aplikacja u osób wrażliwych może skończyć się w najlepszym przypadku odruchem wymiotnym :(




a wiadomo jak i gardło boli, często też jest katar, i na to mam dwa sposoby :)

Pierwszy to woda morska MARIMER cena ok 23zł , jednak zawiera on 500 dawek i bardzo dobrze oczyszcza nos i zatoki. Dla mam jest zapewne ważne też to, iż można go stosować u dzieci :) do tego ma końcówkę ułatwiającą dawkowanie :)

 Moim drugim sposobem jest żel do nosa nawilżająco-łagodzący PANTHERIN. Gdy znajduję się już w nosku nie jest tak przyjemnie jak z wodą morską ale pomoaga :) aplikacja jest calkiem prosta, jednak nie każdemu może się ona podobać. Cena to ok 16 zł, jednak żel jest bardzo wydajny, bo wystrczy naprawde nie wielka ilość :)


A na koniec moja broń specjalna, spray na suche gardło... znacie to uczucie gdy wstajecie a w gardle sucho i nieprzyjemnie ? Ja ma od pozbyca się tego GLOSAL. Kosztuje ok 15 zł i zawiera 250 dawek :) w smaku nie zbyt przyjemny, ale poranna suchość w ustach znika w kilka chwil. Można go stosować również w czasie choroby. Dozownik taki sam jak w UNIBENie :)

a wszystkim Czytelnikom, życzę DUŻO ZDROWIA :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz