AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

środa, 2 stycznia 2013

złota kąpiel

Długo zabierałam się aby to napisać, niewiedzeniem jak ugryźć ten temat. No cóż kąpiel jest taka częstą rzeczą w naszym życiu, że czasami nie zwracamy uwagi na to, że dzięki niej możemy stać się królową ;)
Też o tym zapominałam, aż pewnego zimnego dnia mój luby wręczył mi małe pudełeczka czarno złote.
tu już troszkę zużyte więc proszę o wyrozumiałość ;)
 Powiedział mi przy ty,  że będę błyszczeć jak po kąpieli w złocie. Moja reakcja była dosyć oczywista,z jednej strony chciało mi się śmiać a z drugiej... nie czekając długo wybrałam się do łazienki z książką i napuściłam wody do wanny. Wyjęłam 3 małe serduszka i wrzuciłam je do wody.
Poczekałam aż się rozpuszczą, a ja w tym czasie szykowałam się do błogiego relaksu. Gdy spojrzałam do wanny po chwili, i nie wierzyłam własnym oczom... na pierwszy rzut oka (zdjęcie to pokazuje) wyglądało jak by wanna była brudna a woda cały ten brud zbierała. Coś mnie jednak tknęło i zanurzyłam rękę w wodzie, okazało się, że to co wygląda jak brud to są drobinki brokatu ;)
weszłam do wody i się w niej zanurzyłam. Pachniała całkiem ładnie cytrusowo. Drobinki brokaty przyczepiały się do mojego ciała, które po kąpieli było nim pokryte.
Jego wadą jest to, że w opakowaniu znajduje się 7 serduszek a min. 3-4 trzeba użyć do jednej kąpieli :( no cóż jednak ładne pudełeczko i brokat na ciele sprawiają, że wybaczę to :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz