AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

piątek, 18 stycznia 2013

słodkie nuggettsy

Chodząc po sklepie i szukając inspiracji na obiad, znalazłam jedno opakowanie które przykuło moją uwagę. Z półki patrzyły bowiem na mnie "złociste nuggettsy na słodko" firmy KAMIS. Zastanawiając się jak podać pierś z kurczaka w słodkiej panierce ( moja pierwsza myśl) wziełam opakowanie aby zapoznać się z przepisem, i już wiedziałam co na deser. Wrzucając torebkę do koszyka pospieszyłam po 3 banany :)
Wchodząc do domu już zastanawiałam się nad smakiem tej przekąski. Od razu poszłam do kuchni, aby wszystko przygotować Przygotowanie samo w sobie nie było trudne.
 

Zawartość torebki wymieszałam z niecałą szklaną wody  moczyłam w niej kawałki banana.  Niestety papka jaką uzyskałam nie zbyt chciała się kleić do owoców i duża jej część została na moich rękach.

 Takie za panierowane już kawałki banana dałam na patelnie z rozgrzanym olejem. Niestety banany bardzo szybko "spijały" olej. 
Cały czas wierzyłam, że jednak będą smaczne, cóż jednak i ja się mogłam pomylić. Jak dla mnie banany były za ciapowate a w panierce było troszkę za bardzo czuć cynamon. Następnym razem zrobię je z jabłek może będą smaczniejsze :)













1 komentarz:

  1. Pierwszy raz takie coś widzę;) Hm może rzeczywiście z jabłek wyjda lepsze

    OdpowiedzUsuń