AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

wtorek, 30 października 2012

Ładne rączki mam

Podobno nasze ręce są naszą wizytówką, dlatego ja o woje dbam bardzo dokładnie. Najważniejsze dla mnie w codziennej higienie dłoni jest używanie kremu do dłoni i paznokci. Kremu tego używam często : po myciu rąk, przed wyjściem na dwór, przed snem. Kremu do rąk nie może braknąć w mojej torebce, zawsze musi być pod ręką. Można powiedzieć, że to taki mój narkotyk :)

Krem do rąk wg. mojej skromnej osoby powinien chronić dłonie przed wysuszeniem, wygładzać i ładnie pachnieć. Te funkcje pełnią dwa kremy których obecnie używam.

Pierwszy z nich, a raczej już niestety końcówka, to krem firmy MARIE OSMOND  CITRUS BOUQUET

Dostałam go od kuzynki, która mieszka w Kanadzie, jednak bardzo bym go chciała u na zakupić, niestety nie można :(  Krem bardzo ładnie pachnie, jet słodko owocowy. Jest dość gęsty i bardzo dobrze się wchłania a dłonie są nawilżone :) Ma ładne opakowanie które jet bardzo kobiece. Czy mam jakieś zastrzeżenia... oczywiście, że mam:) nie można go kupić w Polsce :(


Krem numer dwa został zakupiony w sklepie BIEDRONKA i jest to  BEBEAUTY HANDS EXPERT!V Odmładzający krem do rąk z koenzymem Q10 :)

Krem ten o gęstej konsystencji ma zapobiegać starzeniu się dłoni, ujędrniać i je wygładzać a przeznaczony jet do skóry suchej. Ma całkiem ładny zapach. Szybko się wchłania. Dłonie po nim wydaja się być gładsze. Jego cena również jest bardzo przystępna, nie zapłaciłam za niego więcej niż 5 zł. Naprawde bardzo serdecznie polecam :D

2 komentarze:

  1. Ja aktualnie zachwycam się kremem ISANA med :) Może nie tyle działaniem, co tym, że zostawia taką fajną silikonową otoczkę na dłoniach:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć :) chyba zakupie jak mi się któryś skończy :)

      Usuń