AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

środa, 26 grudnia 2012

poświąteczne czyszczenie lodówki

Święta, święta i po świętach. W lodówce jest jeszcze sałatka, ryba po grecku, mięsa i wiele innych smakołyków ze świątecznego stołu, jednak mam ochotę na coś innego. Tuż za mikami kryją się pieczarki i kawałek papryki, troszkę niżej stoi puszka kukurydzy z fasolką czerwoną, jest też kilka serków topionych w trójkątach... a gdyby tak zrobić smaczny mix ?
No cóż pieczarki obrałam, pokroiłam i dusiłam. Dodałam do nich 4 trójkąty serków topionych o smakach serów. Serek się rozpuścił a pieczarki udusiły mieszając razem. Paprykę pokroiłam w kosteczkę, kukurydzę odsączyłam. Dodałam do pieczarek. Powstał mix maków. Ja to lubię jako sałatkę, można zrobić jakiś sos i dodać te warzywa ( super smakuje z makaronami ).
Może nie wygląda zbyt smakowicie, ale jest naprawdę dobre :) Polecam bardzo serdecznie.

P.S. Orginalny przepi jest taki:
Pieczarki pokroić kostę i dusić, dodać kukurydzę i szczypiorek, majonez. Dodać sól i pieprz do smaku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz