AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

piątek, 4 stycznia 2013

zapiekanka misz-masz




Gotowanie to nie tylko przyrządzanie posiłków ale także zabawa ;) Aby potrawa była wyjątkowa trzeba użyć wyobraźni. Niekiedy używam tego co jest, czasami coś dokupię a czasami kupuje wszystko co potrzebne. Tym razem dokupiłam tylko kilka produktów, a dzięki firmie Royal Brand, od której dostałam wile przypraw.
Dzisiaj użyłam trzech od tej firmy:
Bio pomidory suszone - chips


Czosnek niedźwiedzi
Papryka słodka Węgierska




 
Z tego i z kilku innych składników powstała zapiekanka z makaronem
Składniki:
makaron kolanka
suszona papryka chilli (mały kawałeczek)
papryka słodka Węgierska
papryka czerwona
pomidor
pieczarki
bio-pomidory suszone
sos pomidorowy
groszek
czosnek niedzwiedzi
ser żółty w plasterkach


Makaron ugotowany al dente wyłożyłam na spód blachy na do dodałam: drobno posiekane chilli, kilka papryczek pokruszonych, paprykę, pomidora w plasterkach, pieczarki, pokruszyłam bio-pomidory, polałam sosem, dodałam groszek, posypałam czosnkiem niedźwiedzim i ułożyłam ser.


Włożyłam do piekarnika nagrzanego do 200st. C i zapiekałam 20 min.
 Niestety na talerzu się już nie trzymała jak zapiekanka, ale można było podać jako makaron z dodatkami ;)

 Warto dodać, że chilli dodało pikanterii, czosnek bardzo dobrze sprawdził się zamiast cebuli i dodał ładnego koloru, bio-pomidory zmieniły delikatnie kolor pieczarek na różowy. 
Papryka węgierka natomiast jest bardzo smaczna, prócz tego że dodaje słodkiego smaku, dodała pikanterii. Do tego ma piękny zapach ;)

3 komentarze:

  1. takie niby nic a jaki pyszności wyszły! :)
    pozdrawiam ciepło,
    szana!

    OdpowiedzUsuń
  2. takie zapiekanki lubimy w zimowe dni, są syte i smaczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ;) a po całym dniu w szkole/pracy można też szybko zrobić

      Usuń