AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

poniedziałek, 22 października 2012

siwe włosy bez żółtych pasemek

Mgła za oknem natchnęła mnie do napisania recenzji szamponu mojej babci. Babcia jako, że wiek już swój ma i jej naturalny kolor włosów na siwy się zamienił. Pielęgnacja takich włosów też się zmienia. Babcia lubi sobie zrobić trwałą więc do fryzjera w odwiedziny chodzi. Przy ostatniej Pani Fryzjerka zapytała Seniorkę mego rodu czy używa szamponu do włosów siwych.  Pani Babcia jako, że w porady fryzjerki wierzy popędziła za mną do drogerii gdzie zakupiłyśmy szampon.

Szampon JOANNA Ultra Color System nadający platynowy odcień. Zakup udany i obie jesteśmy zadowolone... Babcia z nowego kosmetyku a ja ze sprawdzania efektów.

Szampon ma kolor niebieski, podobny do pioktaniny ( czy jakoś tak) którą moja kochana Babunia robiła sobie włosy na fioletowo (tak, tak miała fioletowe włosy np. na ślubie mojego wujka a jej syna, dzięki Bogu był to efekt szamponetki do 4-6 myć) i już strach w moich oczach, jednak szampon nie farbuje :) do tego ma miły zapach :)

A jak włosy ? Otóż tak kolor ślicznie błyszczący naturalnie platynowy blond ( Blondyna nasza), miękkie w dotyku, jakby Babcia tyle co od fryzjera wyszła, nawet tak pachną. Zauważyłam, że włosy u Pani Babci się wzmocniły.

Tak to by było na tyle :) Żółtych odcieni nie ma więc jest git majonez, Babcia ma babcine włosy, które mi teraz mi przypominają jak to było gdy małym brzdącem się było i babcie się czesało :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz