AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

środa, 2 stycznia 2013

makaron z kurczakiem

Okres świąt i sylwestra jest dla mnie trudny z jednego powodu... ciężko mi z tym, że nie mogę za bardzo eksperymentować w kuchni. W tym roku jednak postanowiłam postawić na swoim i zrobiłam coś po swojemu. Przyznam się że to było już po świętach ale jednak było i to się liczy.
W szafce miałm jeszcze rękawy do pieczenia piersi z Knorr
W środku znalazłam 5 rękawów i przyprawy do rozrobienia z wodą i olejem.
Zrobiłam wszytko tak jak było napisane. Mięsko było soczyste i smaczne ale jednak jak dla mnie troszkę za słone. Postanowiłam więc zrobić sos. Oczywiście delikatny kremowy sosik bardzo dobrze się spisał. Do tego ugotowałam grube nitki. Pierś usmażoną już pokroiłam w kosteczkę. Całość byłą bardzo dobra. Prezentowała się równie smacznie






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz