AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

środa, 23 stycznia 2013

efekt fotoshopa :P


Jakiś czas temu zakupiłam podkład i puder firmy MISS SPORTY. Oczywiście jako, że cerę mam wymagająca nie obyło się bez większego zastanawiania. W końcu po dosyć długim rozważaniu za i przeciw postanowiłam dokonać tego zakupu, powiem Wam, że wcale nie żałuje :)







Teoretycznie moja cera przed użyciem podkładu i pudru nie wygląda tragicznie jednak, mam trochę skaz.





Po użyciu podkładu już nie jest tak strasznie.





Jak widzicie jest już lepiej :) a do tego muszę przyznać się, że jest to jestem z niewielu podkładów które mi nie spływają ( do takich mogę jeszcze zliczyć Cliniqe). Utrzymuje się dosyć długo na twarzy. Nie uczula mnie a to jest bardzo ważne. Najważniejsze jednak jest to, że bardzo dobrze kryje.


Puder tylko wzmocnił efekt ukrycia, co mnie bardzo zadowoliło. Nie było widać nic co nie powinno być widoczne, moja buzia się nie świeciła a i puder ładnie pachniał.



Niestety, co jest moją winą, wybrałam zbyt ciemny kolor pudru jak dla mnie. Jednak i tak za bardzo tego nie widać.



Polecam wszystkim bardzo serdecznie. Kosmetyki te nie są drogie ale są dobre.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz