AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

sobota, 11 sierpnia 2012

obiad wg. mojego K.

Lubię gotować, jednak to mąż mój ma lepsze pomysły i ułańska fantazję w kuchni. Ja stawiam na dania proste i takie swojskie, on natomiat woli potrawy bardziej fantazyjne. Dzisiaj miały być nugettsy z ziemniaczkami, jednak mój ukochany wpadł na pomysł kuleczek ziemniaczanych.
Obiad w całoci był pyszny a jego przygotowanie nie był skomplikowane.

Pierś z kurczaka obtoczyła w panierce firmy PRYMAT, każdy najmniejszy kawałek staranie obtoczyłąm i niedbale smażyłam. W tym czaie mój ukochany mielił ziemniaczki :)

Pierwsze upeikło się mięsko, które swym złociastym kolorem i cudownym zapachaem kusiło, by zjeść je bez ziemniaczków.

Ziemniaczki były niedługo później, a całośc komponowała się wspaniale.

Delikatny smak ziemniaczków kontrastował z pikantnym smakiem piersi. Chrupiący obiad pieścił nasze podniebienia.

Co do panierki, bardzo dobra pikantna, nadałą kurczakowi złocisty kolor. Czy poleciłabym ją koleżance? Oczywiście bez zatanowienia.

Do tego obiadku można podać sos czosnkowy, który będzie bardzo dobrze aował do tego :)  Jeżeli chcecie przepis na ziemniaczki napiszcie :)


4 komentarze:

  1. Ja tam często sama kombinuje panierki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. panierki akurat były w planie :) tylko reszta nie za bardzo

      Usuń
  2. Nominowałam Cię do zabawy blogowej :) Zapraszam :)
    http://opiniowanieproduktow.bloog.pl/id,331936486,title,VERSATILE-BLOGGER-blogowa-zabawa,index.html

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja wczojaj miałam nuggetsy na oboag tez prymata :) Mama Laurki :)

    OdpowiedzUsuń