AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

czwartek, 24 stycznia 2013

dobro z natury




Pamiętam, że jako mała dziewczynka chodziłam zbierać pokrzywy i rumianek aby później przygotowywać z nich płukanki do włosów. Dzięki nim włosy były lśniące a w domu królował zapach ziół. To były czasy gdy nie miałam problemów z cerą czy włosami a jednocześnie gdy buntowałam się przed tymi płukankami. Teraz doceniam ich działania. Co zrobić gdy za oknem zima, czapkę nosić trzeba i pojawia się problem łupieżu ? Ja sobie poradziłam dzięki szamponowi i odżywce do włosów firmy JOANNA z wyciągiem w czarnej rzepy.



Pierwszy zakupiłam szampon, ponieważ producent zapewnia nas, że jest to szampon z odżywką postanowiłam odpuścić sobie kupowanie odżywki. Po kilku umyciach pozbyłam się problematycznego łupieżu i mimo noszenia czapki włosy nie przetłuszczały się tak bardzo, jednak były szorstkie w dotyku. Lubię gdy moje włosy są puszyste, jednak sam szampon nie dawał tego efektu.



Jak widzicie est to szampon wzmacniający. Spełnia wszystkie obietnice dane nam przez producenta włosy się wzmacniają, nie ma łupieżu oraz wypadających włosów, a nasza fryzura długo się nie przetłuszcza.
Mimo wszystko by moja czupryna była bardziej miękka i puszysta postanowiłam zakupić odżywkę.
Odżywka jest z tej samej serii jedna nie działa przeciwłupieżowi.




Od czasu kiedy stosuję i szampon i odżywkę moje włosy są idealne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz