AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

sobota, 2 lutego 2013

Zdrowa skóra od wewnątrz cz. 1

Pewnego razu dostałam wiadomość od pani Justyny z AvetPHARMA z możliwością współpracy i przetestowaniem ich produktu o nazwie SKIN Comfort. Najpierw zapoznałam się z tym produktem po czym zgodziłam się na współpracę.
Produkt SKIN Comfort to "suplement diety przeznaczony do profesjonalnej pielęgnacji skóry od wewnątrz", produkt ten zawiera wiele witamin oraz ekstrakty z roślin. Ma on poprawić nawilżnie oraz elastyczność skóry.
Tak jak wspomniałam współpracę z panią Justyną, która przesłała mi opakowanie 30 kapsułek SKIN COMFORT

Na zdjęciu poniżej jest lista wyciągów z roślin oraz witaminy, które zawiera ten suplement...




oraz najważniejsze informacje z tyłu opakowania.

Preparat ten zaczęłam stosować dzisiaj i będę to robić przez najbliższe 30 dni. Ale już za 15 dni ( 16/17.02) dowiecie się o pierwszych postępach w stosowaniu preparatu. Na dzień dzisiejszy moja buzia (bez make-up) wygląda tak :

Jak będzie za 15 czy za 30 dni zobaczymy :) Mam nadzieję że lepiej ;)

P.S. Jedyną rzeczą do której mogę się przyczepić już teraz jest to, żena opakowaniu nie ma nic o działaniach niepożądanych.

2 komentarze: