AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

środa, 29 sierpnia 2012

REGAŁOWISKO 2012

w moim rodzinnym mieście co roku odbywa się duży festiwal muzyki reagge. W tym roku była jego nowa odsłona od nową starą nazwą REGAŁOWISKO.
Ja jako Bielawianka nie mogłam sobie odpuścić przyjemności spędzenia czasu na tym festiwalu. Z wielu powodów wybrałam się na koncerty w drugim dniu ( pierwszy spędziłam w okolicy jeziora, jednak nie w centrum wydarzeń... i chyba nie my jednyni :) było naprawde wiele osób na plaży bielawskiej pierwszego dnia).
Oczywiście, żeby wejśc zakupiliśmy bilety...
które później wymieniliśmy na opaski:)

 

Impreza muzyczna, więc i nie mogło zabraknąć gwiazd muzyki reagge a byli to ( nie będę wymieniać tylko wkleję dwa plakaty )

 
 
Mi oobiście bardziej podoba się drugi plakat :)

W czasie REGAŁOWISKA prócz świetnej muzyki było wielu naprawde pozytywnych ludzi, i z tego miejsca bardzo sredecznie pozdrawiamy panią u której kupiliśmy branzoletki i sztucznego dreda, i tego kolesia co udawał znajomego, żeby powiedzieć, że fajnie razem wyglądamy.
 
Niestety jak to bywa natura jest przewrotna i na w gorący dzień i ciepłą noc ok 3 zaczoł lać dezcz :( szkoda wielka ale i tak spędziliśmy tam niezapomniane chwile i za rok na 100% wrócimy.


Więcej informacji o REGAŁOWISKU : http://www.regalowisko.pl/
Zdjęcia: http://ddz.doba.pl/?s=subsite&id=26523&mod=1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz