AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

wtorek, 7 sierpnia 2012

nad wodami Antarktyki

Deszczowy burzliwy wieczór, ona jak wiele innych dziewcząt chciała się przenieść gdzie indziej. W miejsce gdzie jest ciepło, a delikatna morska bryza, będzie otulać jej twarz. Uwielbiała zapach wody choć innym wydawało się to śmieszne. Postanowiła wybrać się sama w podróż nad wody Antarktyki. Chciałą chwili samotności, by zapokoić swoje pragnienie, obcowania z tym cudownym oceanem. Wzieła więc swoją piżamkę i cichutko wymkneła się do łazienki, gdzie czekała na nią krótka aczkolwiek fantastyczna przygoda.

Maeczka do twarzy AA Skuteczka Pielęgnacja
Maseczka głęboko nowilżająco i chroniąca przed wysuszeniem
Cenia 1,99
Miejsce: Biedronka

Tak jak wspomniałam wczoraj w zale zakupów zakupiłam trzy maseczki, a wieczorem wypróbowałam tą która mi najbardziej przypominała o ochłodzeniu. Czy efekt jaki uzyskałam był taki o jakim myślałam? W 100% tak :)

Maseczkę nałożyłam po wieczornej kąpieli. Konsystencją przypominała krem, a jej zapach był suptelny i pachniał.... wodą. Maseczka po nałożeniu nie rzucała się bardzo w oczy, wyglądało to raczej jakbym nałożyła obie za dużą warstwę kremu. Maeczkę trzymałam zgodnie z zaleceniami producenta 15 min., po czym jej nadmiar ściągłam wacikiem kosmetycznym.

Kiedy już usunełam maseczkę z twarzy, myślałam, że będę musiałą ją jeszcze raz umyć, żeby się nie kleiła, jednak czekała na mnie bardzo miła niespdzianka. Buzia wogóle się niekleiła, ale była bardzo dobrze nawilżona.

Wstając rano był ten sam efekt co po ściągnięciu maseczki, więc jestem  bardzo zadowolona, nie musiałam już używać kremu.

Najlepsze jest jednak to, że ten zakup nie był planowany a okazał się wspaniałą niespodzianką :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz