AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

do tysiąca niedaleko

Poniedziałek. Czas iść do sklepu uzupełnić poweekendowe braki w lodówce, kupi się a to chlebek, coś do chlebka, jakieś słodycze....

Ja też idę, chodzę po sklepie, myśląc coż jeszcze będzie mi potrzebne, aż tu nagle mym oczom ukazuje się promocja... maseczki do twarzy firmy AA za 1,99 zł, poprostu musiałam je mieć.
Oczywiście zakupiłam trzy dostępne rodzaje dostając wzrokowe upomnienie od męża :)

Pierwasza już samo opakowanie kusi czerwonymi malinami, a producent na opakowaniu zapewnia, że jest to maseczka intensywnie odżywiająca. W jej skład wchodzi olej arganowy i wit. E.

Z drugiej uśmiechają się do nas zieloniutkie plasterki ogórka, a maseczka w której jest zawart ekstrakt z ogórka i kwas azelainowy jest matująco- regenerująca i ma przywrócić równowagę skórze.

Ostatnia, która mi najbardzej przypadła do gustu na taka pogodę to ta na której widzimy orzeźwiający strumień wody. Maseczka ta za pomocą kwasu hialuronowego i Alg z wód antarktyki ma błyskawicznie nawilżyć skórę i chronić ją przed wysuszeniem.

Wszystkie maseczki są w opakowaniu 2x5ml i należy je stosować 1-2 razy na tydzień, i każdą należy trzymać na twarzy ok 15 min.

Dzisiaj wieczorem maseczka nawilżająca, recenzja jutro rano... już nie mogę się doczekać

P.S. Maseczki zostały zakupione w sklepie BIEDRONKA :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz