AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

środa, 29 sierpnia 2012

koniec sierpnia-koniec lata

Na początku strasznie przepraszam za moją nieobecność przez tak długi czas. Dlaczego mnie nie było... z wielu powodów niektóre błahe inne poważniejsze, najważniejsze jednak jest to, że już jestem i mam dla Was kilka relacji i ciekawych opini :) więc zaczynamy:)

Na początek muszę powiedzieć, że moja kosmetyczka wzbogaciła się o kilka produktów. Są to maseczki,husteczki i takie pierdółki z damskiej torebki :)

i tak oto prezentuję Wam kolejną kulkę do kąpieli z Biedronki :) tym razem o zapachu owoców tropikalnych.
 

Chusteczki do higieny intymnej z firmy Venus. Polecam je serdecznie, są małe przez co zmieszczą się w każdej damskiej torebce, za 15 szt zapłaciłam w Rossamanie 2,99. Mają przyjemny zapach, nie podrażniją, a ich nasączenie  jest idealnie ani za mokre ani za suche :)

 
Maseczki do twarzy z firmy Ziaja. Żółta jest anty-stres, zielona nawilżająca. W rossmanie za 1,99zł. Jakie są no coż wkrótce się przekonamy :)
 

 
Mój kolejny rodukt firmy Marion. Kremowa maseczka z algami, której dokłądna recenzja już za chwilę :)

 
Na koniec, jedwabna kuracja, maska rozświetlająca włosy firmy Marion :) Juz nie mogę się doczekać wieczoru :D
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz