AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

czwartek, 9 sierpnia 2012

ciężko dostać

Dzisiaj przedstawię Wam trzy produkty, które ciężko dostać. Lubię kosmetyki, które są dla mnie dobre i podoba mi się ich zapach i działanie. Takie specyfiki to
* takl do ciała LUCIA firmy ORIFLAME
* krem do twarzy AVEEENO Ultra-Claming
* krem do rąk glicerynowo-aloesowy z wiv A+E firmy ANIDA.

Skąd problem w zakupie tych produktów?  Otóż tak :





Talk do ciała LUCIA firmy Oriflame


Żadnych talków zapachowych dawno nie widziałam w katalogach ORIFLAME, a talk ten uwielbialam z kilku powodów. Oto i powody... jest wydajny, mała ilośc daje cudowny delikatny zapach, co jest kolejnym powodem. Subtelny zapach w ciągu lata jest bardzo ważny dla mnie, mimo tego iż jest zwoleniczką perfum o intensywnym zapachu w gorące dni zamieniam na subtelny. Do tego talk zapobiega poceniu i a jeżeli już to pot ma ładny zapach :)


Kolejny kosmetyk to krem do twarzy AVEEENO Ultra-Claming. Krem ten dostałam od kuzynki mieszkającej w Kanadzie. Jest to krem głęboko nawilżający.


Krem ten ma lekką konsystencję, szybko się wchłania, jest bezzapachowy. Dodatkowym jego atutem jest jego aplikator, zawsze jest taka ilość kremu jaka jest potrzebna. Ma też wysoki filtr (SPF 30). Lubię ten krem, lecz niestety nie spotkałam się z nim u nas w kraju, choć go szukałam w każdej znanej mi drogerii.




Na koniec zostawiłam krem do rąk glicerynowo-aloesowy z wit. A+E firmy ANIDA. Pierwszy kontakt z tym kremem miałam za pośrednictwem koleżanki, później przypadkiem znalazlam go w sklepie. 


Krem ten głęboko nawilża moje dłonie a do tego ma przyjemny zapach. Szybko się wchłania, co jak zauważyliście cenię sobie w kosmetykach. Do tego dłonie robią się gładkiei miękkie, dla mnie jest dla mnie bardzo ważne. Cena też nie jest wysoka.  


Jeżeli tylko będziecie mieli dostęp do tych kometyków , to zachęcam do zakupu :)

2 komentarze:

  1. Ten talk też mi się ostatnio spodobał u koleżanki ;) Może to jakaś limitka była?

    A krem do rąk dosyć często widuję, skuszę się jak pozbędę się zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś były w każdym katalogu, może poprotu nie było na nie zbytu :(

    OdpowiedzUsuń