AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

niedziela, 5 sierpnia 2012

kulinarnie

Gdy pewnego dnia dostałam od mamy telefon, że przyszła do mnie przeyłka z przyprawami warzywno-ziołowmi VISANA, byłam tak ucieszona, że nie mogłam się doczekać kiedy je wypróbuję, aż w końcu przyszedł ten dzień.

Gorąca obota, żar leje się z nieba a pot z czoła. Sam pobyt w kuchni powoduje stan niechęci u niejednej osoby, jednak nie u mnie, zbyt długo czekałam na tę chwilę.
W mojej magicznej szufladzie czeka kilka małych foliowych torebek z przyprawami warzywno-ziołowymi VISANA, które dostałam od firmy www.algi24.com.pl sklep internetowy dzięki uprzejmości Pana Kazimierza.


Przyprawy pachną cudownie, i już wiem, że dzisiaj użyję tylko trzech.

Powracając do kuchni, proszę moją drugą połówkę, aby mi pomógł w przygotowaniu tego obiadu.

Na początek zupka serowa, do której dodaję przyprawę warzywną, przyznam się, iż było to dla mnie niesamowicie miłe zakoczenie. Po tej przyprawie spodziewałam się bardziej czegoś podobnego do vegety a jednak nie. Przyprawa ta dodała zupie aromatu, wyciągła jego główny smak i dodała czegoś od siebie. W zupce jednak pływały grzanki tzn chlebek z masełkiem i przyprawą do chleba z masłem pokrojony w kosteczki i upieczone w piekarniku. PYCHA






Niedługo po tym było drugie danie. Kotleciki z piersi z pieczarkami i serem żółtym ( miały być takie jak u mamy mego lubego, niestety nie wyszły), do których dodałam przyprawę włoską, która dodała wyraźnego smaku i do tego ryż po chińsku od Knorra :) Co do ryżu przygotowanie bardzo łatwe a w smaku przypomina chipsy LAY'S pikantne, nasza wersja była dla 3 osób i beż piersi z kurczaka, ale mimo wszystko było pyszne :)


Oj pyszny był ten nasz obiadek, i choć ryż bardzo było czuć cury, to i tak wszystko było najlepsze.

Za przyprawy warzywno-ziołowe VISANA jeszcze raz bardzo serdecznie chciałam podziękować panu Kazimierzowi ze sklepu internetowego www.algi24.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz