AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

wtorek, 19 czerwca 2012

Witajcie

to mój pierwszy post, więc może być źle :)
mam pisać o tym co mi się podoba, więc w pierwszym wpisie powiem o rzeczach takich... przyziemnych :)
Podoba mi się wiele rzezczy a zwłaszcza takie jedno uczucie które towarzyszy mi od paru miesięcy... jest to miłość :) mogę powiedzieć, że jestem zakochana co mi służy:)
co mi się jeszcze podoba mój czas wolny, który spędzam z mym ukochanym lub też cztając przeglądając internet :) a książka która najbardziej mi sie podoba... jak do tej pory są to dzieła pana Becketta :)
Lubie gotować i spacery, zwłaszcza z kimś, długie rozmowy, poznawanie nowych ludzi. Czy coś jeszcze jasne ale o tym będzie później :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz