AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

piątek, 29 czerwca 2012

coś dla twarzy

Dzisiaj chce napisać o specyfikach do twarzy jakich używam lub używałam.

Pierwszy to krem do twarzy na noc z YVES ROCHER
świetnie nawilża, ale nie jest bardzo tłusty i nie ma uczucia klejenia się twarzy


Pozycja nr. 2 to maseczka mleczno-miodowa firmy RIVAL DE LOOP zakupiona w Rossmanie

Cóż moim faworytem nie jest, jednak jest skuteczna. Jak dla mnie zbyt wodnista i źle się ją ściąga. Jednak mimo to kupiłam kolejną.


Produkt nr. 3 mleczko do demakijażu firmy YVES ROCHER


Bardzo je lubie, gdyż dobrze usuwa makijaż, nie podrażnia skóry, nawilża a do tego ma ładny zapach :) i jest wydajny. Posiadam mini produkt 50ml od lutego i mam jeszcze pół ( fakt, że żadko się maluję tego nie usprawiedliwia, gdyż używam go czasami do oczyszczania twarzy)

Kolejny produkt to krem nawilżająco-ujędrniający z AVON
Krem ten, może i dobrze nawilża, jedna po nałożeniu go na skórę miałam wrażenie, że się kleję. Jest to powód dlaczego tego kremu używam na noc i tylko wtedy gdy naprawde moja skóra potrzebuje nawilżenia.


Skoro już doszłam do firmy AVON to muszę przyznać, że program liftingujący okolice oczu jest bardzo dobry.


używam go tylko na noc, choć poleca się go stosować dwa razy dziennnie. Efekty widziałam już na następny dzień po pierwszym użyciu, skóra wokół oczu była mniej napięta i wyglądała dużo lepiej, wręcz świetliście.


Ostatni produkt na dzisiaj to mój ulubieniec, jest to krem PERFEKTA cera mieszana na dzień i na noc, nie zależnie od wieku.
W ładnym słoiczku znajduję się krem, który używam i ja i moja babcia i obie jesteśmy zadowolone. Krem świetnie nawilża, jest praktyznie bezzzpachowy, i tani. zamiast kupować 4 kremów na dzien i na noc dla mnie i dla babci, możemy spokojnie kuować jeden :) SERDECZNIE POLECAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz