AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

piątek, 29 czerwca 2012

Mój letni MUST HAVE 2012

 W tym roku są to 4 produkty :)
1. Odżywcze serum do paznokci L'bioticja BIOVAX. Serum to wzmacnia i odbudowuje paznokcie, nawilża i wygładza skórki, pomaga w pielęgnacji paznokci. Dotego ładnie pachnie, szybko się wchłania i nie ma uczucia lepkości. Przyznaję, że nie wierzylam w te zalety dopóki nieużyłam tego po raz pierwszy. Wszystko jest tak jak na opakowaniu. Serum to jest łatwe w aplikacji i ma 15ml.
Serum to zawiera : proteiny jedwabiu, keratyninę, Wit. B5/A/E/C/F, Oliwkę z oliwek, Olejek sojowy, Producent zapewnia, że produkt ten nie zawiera substancji drażniących. Cena to ok 15zł.


2/3. Dezodorant DOVE natural touch z minerałami  morza martwego. Dlaczego akurat ten dezodorant ? Zarówno spray jak i kulka nie podrażnia skóry pod pachami, ładnie pachnie i zapewnia długotrwała ochronę. Opakowania są wygodne w użyciu i nie zajmują dużo miejsca w torebce.
Ja swoje kupowałam w Rossmanie w promocji , jednak cena i tak nie jest wysoka w porównaniu do ochrony i komfortu jaki dają te kosmetyki :)

4. Balsam do ciała  z ekstraktami z alg z wód Antarktyki firmy AA. Jest to balsam do naprawdę suchej skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Moja skóra jest sucha zwłaszcza na nogach po goleniu, więc aby wyglądała gładko, używam tego balsamu. Ma on ładny zapach, jest dość gęsty, dobrze się wchłania i ma przyjemny zapach.
Cena nie była wysoka chyba ok 12 zł za 250ml. Bardzo podoba mi się kształt buteleczki, można ją postawić do góry nogami, by jak najwięcej wyleciało. i jest wygodna w użyciu.

1 komentarz:

  1. Przypomniało mi się, że ja z serii nawilżającej z AA mam maseczkę do twarzy, dziś ją przetestuję :)
    Z BIOVAXA jeszcze nic nie miałam, ale dawniej gdy nazywał się WAX to często kupowałam ich maski do włosów i pamiętam, że miały dobry skład, tak jak serum do pazurków, o którym piszesz.

    OdpowiedzUsuń