AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

czwartek, 21 czerwca 2012

tanie a dobre

Postanowiłąm opisać kilka produktó które mimo tego, że były tanie są naprawde dobre :)
 Pierwszą rzeczą, którą opisze jest żel do stóp dezodorująco-antyperspiracyjny firmy BEBEAUTY. Kupiłam go gdyż skończył się dezodorant w sprayu którego używałam wcześniej zapłaciłam za niego ok. 3,50 w BIEDRONCE i byłam w szoku. Działa rewelacyjne nogi się nie pocą a co za tym idzie nie mają brzydkiego zapachu :)


Kolejną rzeczą z jakiej jestem zadowolona jest masło kakaowe firmy ZIAJA. pachnie cudownie i bardzo dobrze nawilża skórę używam go jako kremu do rąk lub do twarzy, czasami jako bazę pod makijaż :) mimo że jest mały 50ml jest bardzo wydajny, a jego cena niziutka ok 4 zł :)



Następnie przedstawię puder firmy SYNERGEN zakupiony w Rossmanie :) jestem z niego bardzo zadowolona ponieważ jest bardzo lekki. Pudru często nie używam jedak kilka już przetestowałam i ten jest jak dla mnie najodpowiedzialniejszy :) to już jest kolejny i jak widać też już trochę zużyty :)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam masło kakaowe z firmy Ziaja oraz puder z firmy Synergen i zgodzę się w 100% tanie a do tego takie dobre:)

    OdpowiedzUsuń