AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

piątek, 29 czerwca 2012

na weekend

Ponieważ, jutro i pojutrze mnie nie będzie, chciałam zaproponować Wam kilka propozycji na ten wspaniały weekend :)


1. krem po opalaniu firmy DAX COSMETIX


Co roku go kupuję, używam po każdym opalaniu i mam śliczną opaleniznę :) Na ten sezon mam jeszcze końcówkę zeszłorocznego, więc nie wiem w jakiej jest cenie w tym sezonie, ale przyznaję, że ładnie pachnie, dobrze nawilża.

2. Na wszelkie wyjazdy polecam mini produkty Waszych ulubionych kosmetyków. Zajmują mało miejsca, są lekkie a do tego można mieć część domu w podróży. Ja przeważnie zabieram mini szampony, odżywki, żle pod prysznic, pasty do zębów, płyny do płukania jamy ustnej :)


3. Jeżeli planujecie dłuższy wyjazd polecam uzupełnienie apteczki o : leki na biegunkę ( stoperan jest tak dobry jak reklamują), coś na kaszel ( na wyjazdy zawsze biorę acodin, pomaga bardzo szybko), węgiel na zatrucia, plastry, bandaże zwykłe i elastyczne, maść na stłuczenia ( jak zasze niezawodny będzie altacet), i co tylko uważacie, że się przyda :)



Ale najważniejsze co musicie zabrać ze sobą i co polecam to dobry humor i aparat by uwiecznić cudowne chwile lata :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz