AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

niedziela, 10 lutego 2013

Wyniki


Dzisiaj tak jak obiecałam są wyniki.
Było ciężko, jedni rymowali inni opisywali, ale niestety nagroda jest tylko jedna ;(
Jury w składzie : Ja, mój K. , Dominika G, Ela U , Agnieszka L, wybraliśmy nie jednogłosnie ale stosunkiem największej ilości głosów zwycięzce ;)
 A jest nią... Joanna Kosińska



Oto zwycięska odpowiedź :
Witam serdecznie. Mam pięcioletnią córeczkę Marzenkę, więc przy młodej wolny czas to naprawdę wielki wyczyn. Obie uwielbiamy spędzać czas w kuchni, pieczemy, gotujemy... W ciągu dnia wszystko robimy razem, czasem się złoszczę jak narozrabia, ale więcej jest śmiechu.Przykład, ostatnio robiłyśmy ciasteczka, wszystkie składniki poukładane przy stolnicy, po kolei mówiłam Marzence co ma "dorzucić" no i bardzo chciała ugniatać ciasto, no ok mówię czemu nie. No to sobie młoda ugniata. Musiałam na chwilę wyjść z kuchni (listonosz) wracam po (może) dwóch minutach z nadzieją że kuchnia "cała",o dziwo "cala" dokończyłyśmy te ciasteczka. Pięknie się upiekły, próbujemy a tam sama sól, tak moje dzieciątko posoliło troszkę, bo myślało że to cukier puder haha. Ta mi się przypomniało i chciałam trochę uśmiechu tu dać :P Także tak wygląda mój "czas wolny" za dnia :P A gdy córcia pójdzie spać, to już mam definitywny czas dla siebie ( mąż wraca z pracy po 23) oczywiście pierwsze co to komputer, i konkursy, o tak uwielbiam to a jeszcze większa frajda gdy coś się wygra, nie ważna jaka wartość nagrody, ważne, że szczęście dopisało i się wygrało. Oj to ja chyba kończę bo zaa 5 min mężulek wraca :) Spokojniej nocki życzę.

P.S. za błędy przepraszam i te ortograficzne i te stylistyczne, przeziębienie mnie chyba bierze:(



Moje gratulacje ;)
Joanno proszę prześlij swoje danie na zaneta.kret@gmail.com

Wszystkim pozostałym serdecznie dziękuję, za wpisy i muszę przyznać, że wszystkie były cudowne

1 komentarz:

  1. genialne serdecznie gratuluję należało Ci sie:)

    OdpowiedzUsuń