AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

środa, 10 października 2012

czysta skóra drogą do skukcesu

Witajcie kochani.
Długo zabierałam się za ugryzienie tej recenzji w sposób zgodny z prawdą, było ciężko gdyż mam dwa punkty widzenia, oba pozytywne choć jeden bardziej drugi mniej. Dlaczego tak? Bo krem, który dotałam do przetestowania używałam razem z moim K. Oto jak wyszło.

Pewnego dnia dostałam od firmy NOVACLEAR krem ACNE CREAM do cery tłustej i trądzikowej.


Ponieważ oboje mamy problemy z cerą, postanowilimy używać tego kometyku razem.
Stosowaliśmy go przez dwa tygodnie rano i wieczorem. Zapach taki sobie.... było czuć troszkę kwas salicylowy ( niestety wyczułam go tylko ja :( ). Co do używania było jednak dużo lepiej (bynajmniej u mnie) krem szybko się wchłaniał i nie pozostawiał na twarzy warstwy tłustego filmu, bardzo dobrze komponował się z fluidem, jednak mój K. ukarżał się na pieczenie.

Co do konytencji... miałam wrażenie, że jet zbyt ciężka i będzie zostawiać po sobie tłusty ślad, jednak się myliłam.



Plusem jest też wydajność kremu, testowaliśmy go we dwoje przez 2 tygodnie 2 razy dziennie i jeszcze troszkę zostało.

Czy kupiłabym ten krem? No coż tu zaczynają się schody... przyznam, że wydanie ok 50zł za 40ml kremu to troszkę dużo, jednak gdybym nie znalazła nic tańszego to tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz