AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

poniedziałek, 17 września 2012

oby tak zawsze

Mówią, że jaki poniedziałek taki cały tydzień, cóż mam nadzieję, że tak będzie :) A Dlaczego ? Dzisiaj dostałam dwie przestyłki które mnie bardzo usatyfakcjonowały....

Pierwsza to krem do cery tłustej, trądzikowej do przetestowania od firmy NOVACLEAR. Produkt ma pojemność 40ml i datę ważności do 11.2012. Zobaczymy czy zużyjemy :)

 
 
 
Drugi produkt to płyn do płukania jamy ustnej od DENTO FRESH. I tu Wam powiem, że ta firma zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Płyn jest upominkiem z akcji na FB https://www.facebook.com/?ref=logo#!/DentoFresh. Przyznam się, że mimo iż wiedziałam co to będzie nie spodziewałam się tak dużego produktu.
Płyn ma pojemność 250ml i termin ważności do 08.2013

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz