AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

środa, 12 września 2012

zimny dzień - gorąca kuracja

Obudziałam się dzisiaj nieco wczeniej niż zawsze, przez chłód jaki wpadał do mojego pokoju przez otwarte okno. Zapana pojrzałam na zegarek, otuiłam ię ciepłą kołdrą zanełam. Jednak en odszedł całkiwicie, potanowiłam więć rozgrzać się pod strumieniami ciepłej wody. Oczywicie jedym z panów byo umycie głosy i ....
No włanie i co jeszcze. Maeczki nie chciało mi się robić a wzmocnić je trzeba. Zajrzałam do mojej magicznej kometyczki i moim ukazało ię to czego dzisiaj potrzebowała.  Tak pomyśłam biorąc saszetkę do ręki to jest to.
Co to za cudo ? kuracja rozgrzewająca do włosów firmy "MARION".
 
Po kąpieli i umyciu włoów otworzyam saszetkę, która zawierała, bardzo rzadki płyn. Rozprowadziłam go na włosach, a wcierając, czułam bardzo przyjemne ciepło. Kuszący był też zapach owej kuracji. Po minucie pukałam włosy. Czy maseczka przyniosła oczekiwany rezultat... zobaczymy... myśę że tak :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz