AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

piątek, 20 lipca 2012

włosy i maseczka :) domowe SPA

1. Włosy są zrobione, a efekt lepszy niż oczekiwałam :) zwykle jak robie włosy szamponetką na moich włosach widać tylko połysk czerwieni tym razem widać kolor, fakt że najbardziej na odrostach ale jednak :)


na efekt czekałam całe 45 min :) jednak było warto :) mało tego po użyciu odżywki włosy wygładają na zdrowsze i są bardziej miękkie w dotyku :)
Dla przypomnienia użyłam szamponu koloryzującego firmy MARION

2. Maseczka :) no i tu się zaczyna .... maseczke powinno się trzymać ok 10-15 min ja trzymałam ponad 30 min, na szczęcie nic się nie stało :) Choć muszę przyznać, że jestem mile zakoczona :)
na opakowaniu jest że :
*doskolnale nawilżona skóra ( do 95% testerów) zgadzam się, po ściągnięciu czułam, że skóra jest dokładnie nawilżona

* wygładza zmarszczki ( do 87% testerów) a nie wiem :) nie mam takich zmarszczek by to zauważyć :)
* skóra jędrna i sprężysta ( do 95% testerów) tutaj również się zgodzę, nie czuję wogóle napięcia i jest bardzo delikatna :)
* mniej widoczne przebarwienia ( do 94% testerów) jak najbardziej :) zwsze jak ie opale na nosie mam ciemniejsze, po maseczce jakby stało się trochę jaśniejsze :)
Jak dobrze pamiętacie używałam maseczki firmy EVELINE magia orchideii
Maseczka ta zawiera
- ekstrakt z orchideii

- kwas hialuronowy
- algi laminaria
- kompleks witamin A,E,F
- masło shea
- D-panthenol
tak wygładała maseczka po 20min na twarzy :)


4 komentarze:

  1. Włosy wyszły naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie to wyszło,fajny blog-wielu czytelników życzę. pozdrawiam i zapraszam http://mama-laurki-testuje.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń