AKCJA NAKRĘTKA

AKCJA NAKRĘTKA
Pomóżmy Nadzi, a czeka nas miła niespodzianka

sobota, 7 lipca 2012

po przerwie

Na początku przepraszam, że nic nie pisałam ale przez pogode albo mi się nie chciało ( wolałam jechać nad wode) albo nie miałam internetu na tyle dobrego, aby dodać post :(

Na szczęscie dzisiaj już piszę do Was :) i dzisiaj mam coś smacznego leniwe z knorra :)

robiłam je weczoraj i muszę przyznać, że były pyszne... zwłaszcza ze śmietanka i cukrem
Szczerze przyznam, że nie spodziewałam się czegoś takiego... myślałam, że będzie czuć bardziej mączką ale nie :) szkoda tylko że szybko się rozgotowują :(


jak widać na zdjęciach wyszło ich sporo, choć tak jak przy kopytkach powiem, że to nie jest porcja na 4 osoby....
dodam, że choć na przepisie jest 200g srea białego śmiało można dodać 300g i będzie nawet lepiej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz